16 Ağustos 2012 Perşembe

BAFRA TSO TSE KALİTE DENETİMİNİ BAŞARIYLA TAMAMLADI


BAFRA TSO TSE KALİTE DENETİMİNİ BAŞARIYLA TAMAMLADI 
14:07, 16 Ağustos 2012 Perşembe
Bafra Ticaret ve Sanayi Odası (Bafra TSO) İSO 9001–2008 Kalite Yönetimi Sistemi Standardı çerçevesinde TSE tarafından yapılan denetimi başarıyla tamamladı.
Bafra, Alaçam, 19 Mayıs ve Yakakent ilçelerinde bulunan üyelerine en iyi ve kaliteli hizmeti vermeyi amaçlayan, Bafra TSO ISO 9001-2008 kalite belgesi için TSE başkanlığından katılan İSO Baştetkikçi Ertuğrul Altındağ tarafından dış tetkik denetimi yapıldı.
Baştetkik Görevlisi Ertuğrul Altındağ tarafından gözetim tetkiki sonrasında yapılan kapanış toplantısına, Bafra Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Sayman üyesi Göksel Genç, Yönetim Kurulu üyesi Orhan Çakmak, Genel Sekreter Yardımcısı Talip Şahin, Kalite Yönetim temsilcisi Halil Karahan ve Birim sorumluları katıldı.
Altındağ; denetimin olumlu geçtiğini her hangi bir sorunla karşılaşmadıklarını belirterek, başarıyla yürütülen çalışmalardan dolayı emeği geçenlere teşekkür etti.
Yönetim Kurulu Sayman Üyesi Göksel Genç “ Bafra TSO olarak AB standartlarına ulaşıldığını ve bundan sonra da gelişmeyi ve kaliteyi daha da arttırmayı hedeflediklerini söyledi.
Genç “Her geçen gün hizmet kalitesini artırma yönünde çalışmalarımız devam ediyor. Bu çalışmalarımız neticesinde hedefimiz örnek bir kamu kuruluşu statüsünde sivil toplum kurumu olmaktır” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder