2 Nisan 2012 Pazartesi

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi


Bafra Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığı’ndan
Günümüzde yeni müşteriler bulma ve mevcut müşterileri elinde tutma yetisi şirketlerin geleceğini belirleyen en önemli faktörlerdir. Müşteri ilişkileri yönetiminin önemli başarı kriterlerini ise müşteri edinme oranını artırırken, mevcut müşteri kayıplarını azaltmak oluşturur.
Odamızca 14.04.2012 Cumartesi günü saat 13:00 de tarihinde “Müşteri İlişkileri Yönetimi” konulu eğitim programı gerçekleştirilecektir.
Tertiplenecek eğitime Katılmak isteyen üyelerimiz veya işyerlerinde çalıştırdıkları satış temsilcilerinin iletişim ve organizasyon açısından Odamız Bilgi İşlem Memurluğuna 11.04.2012 saat 16:00’ya kadar aşağıdaki katılım formunu doldurarak elektronik olarak ,fax, e-posta ve elden iletmeleri önemle rica olunur.

EĞİTİMCİ 

Yrd.Doç.Dr.Yetkin BULUT
OMÜ Öğretim Görevlisi


Ayhan AVCI
Bilgi İşlem Memuru
Bafra Ticaret ve Sanayi Odası
Tel.: 0362 543 10 75 (pbx)
Fax : 0362 543 12 75
info@bafratso.org.tr
www.bafratso.org.tr 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder